Hoe wordt ik klant van AlfaBikes B.V.? Hoe plaats ik een bestelling? Waar vind ik meer informatie over de levering van mijn order? Bekijk de veel gestelde vragen voor een antwoord op de meest voorkomende vragen aan AlfaBikes B.V. Mocht u met vragen zitten die niet beantwoord kunnen worden aan de hand van de veel gestelde vragen kunt u altijd even contact met ons opnemen.

Hoe wordt ik klant van AlfaBikes B.V.?

Klant worden van AlfaBikes B.V. doet u eenvoudig door u te registreren via ons registratieformulier op deze website. U kunt kiezen voor particulier of groothandel. Wanneer u alle benodigde gegevens hebt ingevuld en het formulier heeft verzonden krijgt u per e-mail een bevestiging van uw aanmelding.


Hoe plaats ik een bestelling?

Om een bestelling te kunnen plaatsen bij AlfaBikes B.V. dient u toegang te hebben tot uw account. Om toegang te krijgen tot uw account logt u zich in op de pagina Inloggen / Terugkerende klant. Zodra u bent ingelogd kunt u via de webshop gemakkelijk artikelen aan uw winkelwagen toe voegen door op de knop bestellen te klikken. Wanneer u de te bestellen producten aan de winkelwagen hebt toegevoegd klikt u in uw winkelwagen op de knop bekijken of afrekenen. Hierna krijgt u de mogelijkheid de inhoud van uw order te controleren en werkt u, waarnodig, uw contact- en/of aflevergegevens bij. Om de order aan ons te verzenden klikt u op de knop bevestig bestelling. Uw bestelling is geplaatst!

Waar vind ik meer informatie over de levering van mijn order?

Op de pagina mijn account kunt u onder het tabblad 'Mijn bestellingen' de huidige status van al uw lopende bestellingen volgen. De status van uw bestelling is opgebouwd uit meerdere fasen; wanneer u de keuze heeft gemaakt uw bestelling te laten verzenden zal de initiĆ«le status van uw order als 'In Behandeling' worden weergegeven. Dit houd in dat uw bestelling in goede orde bij ons is ontvangen en dat wij in afwachting zijn van uw betaling. Zodra uw betaling op onze rekening is bijgeschreven zullen wij de status van uw order wijzigen naar 'Bestelling Compleet'. Uw order zal nu in ons magazijn worden verwerkt en zo spoedig mogelijk aan u worden toegestuurd Wanneer u de keuze heeft gemaakt uw bestelling afhalen zal de initiĆ«le status van uw order eveneens als 'In Behandeling' worden weergegeven. Uw order zal nu in ons magazijn worden verwerkt. Wanneer uw order is gelopen en voor u klaar staat om af te halen zal uw orderstatus gewijzigd worden in 'Bestelling Compleet'. Om u het extra makkelijk te maken krijgt u per e-mail een bericht wanneer uw status wijzigt!

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen orderbevestiging ontvangen!

In een enkel geval wil het weleens gebeuren dat de aan u verzonden orderbevestiging niet aankomt in uw mailbox. Neemt u gerust even contact met ons op en wij sturen u graag een kopie van uw orderbevestiging toe.